image
Leeds, West Yorkshire, United Kingdom
~A bird doesn't sing because it has an answer, it sings because it has a song~
skynet_90

Pencarian Kembara


Sepatutnya, post ni dah lama dah.. tp minta maaf la kepada semua...

ni kira 2nd time buat post kat blog, harap faham.. huhu~

dah 2 bulan berlalu di negeri robin hood + cinderella nie.. pergh!! dah makin sejuk la. sungguh x ku sangka sejuk mcm ni sekali. sekarang saya belajar di School of Medicine, LeedsUniversity. rumah plak, kat Woodsley Green. so, kalo ada org lalu blh r singgah.. hehe~

nak knl housemate x??
1- Ketua tarbiatul muslimun Leeds (Wan Ahmad Hilfi)
2- Anak ADUN BN Terengganu (Wan M. Afif)
3- Anak Imam Kelantan (Thaha Abd Latef)
4- Anak pengarah FAMA Malaysia beb!! (Che Muhammad Izzat)



Mcm ni la hidup kat sini.. Duduk ramai2 dpt murah sket rumah.. haha.

Basically saya exam 10 Dec ni + bulan january (b4 & after winter break). so kawan2, doakan la saya berjaya k. 

12 Response to "Pencarian Kembara"

Ahmad Azree Md Yusof said...

Iman, aku dah update.. huhu.

Anonymous said...

rajin jgk bt blog eh..nice pics..x taw nk komen ape..haha..gudluck exam..bt btul2 taw!!!

Ahmad Azree Md Yusof said...

thanks ain.. hihi

hardisk said...

hahah terbaek do azree.da la eja name aku salah.hahaha.arap2 aktif la eh.jgn asyik mukadimah pertama je.huhuhu


-che

Ahmad Azree Md Yusof said...

ko pun ada blog che?? aku igt aku sorg jer.. hahaha

Aqeem Azam said...

leeds negeri robin hood???? i thot twas notts?? azree penipu dowh..........
and cinderella bukan german ker......hahaha...

Ahmad Azree Md Yusof said...

sial r ko telur.. senyap2 dah r.. delete karang komen ko nie.. hahaha

hardisk said...

hahahaha.ak mane de blog.tu blog kelas ak je.hahahah

adlan wafi said...

oyt, ni org notts nak saman ni...mane ade robin hood kat situ, ish3

btw, lama giler x update. and i happen to go to ur blog on the day u updated. cool

p/s: che mana ade blog, kalau ade, die mesti bgtau aku dulu :P

hardisk said...

adlan jgn buat statement gay bleh? :p

PeRaNTau said...

che letop...

azree brader...update la sokmo ya pasni...aish!

mohd shazli mohd zaini said...

hahaha,

biar otai lak komen. ......


komen2.... komen2.... komen2......

mai le singgah blog aku , bleh tgk anak sedara aku yg super comel. lagi comel dari action kamen!.. hahaha...

dulu aku rajin le tulis artikel utk iluvislam, time awl2 nak kembang dulu. skang ni dah bersubur megah, so, aku byk ngarut2 je kat blog aku. since aku mals fb.

anyway. gl exam. jgn dok lyn ebay je wei.